سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برند سازی مقاصد توریستی آسیا

برند سازی مقاصد توریستی آسیا

 

این برای اولین بار در یک سری در برندسازی مقاصد توریستی آسیا به تمرکز بر روی متودولوژی پژوهش برند و استراتژی های برند در بازاریابی است، دربرگیرنده برخی نتایج از پژوهش قبلی بازار که در حال حاضر منتشر شده است.

متدولوژی و پژوهش استراتژی مشخص شده در اینجا یک خلاصه خیلی ابتدایی (پایه) از پژوهش برند و استراتژی انتخاب اطلاعات و روشهای انجام آن توسط Orient pasfic century از طرف مشتریان ما بیش از چند سال را فراهم می کند.

هر چند نتایج؛ هر چند درست در زمان جمع آوری، چندین سال از آن می گذرد و چند مدل تنها از طبقه ای از اطلاعات که میتوان اطلاع رسانی برند و تصمیمات بازاریابی کرد را ارائه می دهد. آنها تنها باید بعنوان اطلاعات (داده های) تاریخی شمرده شوند. (دیده شوند)

ما به میان مدیره ارتقاء گردشگری مالزی برای اجازه به چاپ سیاری از این اطلاعات مدیون هستیم ما به میان مدیره ارتقاء گردشگری مالزی برای اجازه به چاپ سیاری از این اطلاعات مدیون هستیم. انجام قسمتی از پروژه برندسازی صنعت توریسم مالزی که در سال 1998 انجام شده بود. اطلاعات دیگری که ارائه شده بود منابعی از پژوهش شخصی می باشد.

بنابراین ما برای پشتیبانی مداوم از مقامات گردشگری تایلند و دو دوست هیأت مدیره توریسم که نمیتوانم بدلیل هوش   رقابتی در این زمان نامش را بیاورم، سپاسگزارم.

تجربه دانشی که از این منابع بدست آمده بصورت واضح به این مجموعه با اطلاعات بدیهی کمک میکند که در حال حاضر هوش رقابتی با توجه به ماهیت اختصاصی این اطلاعات نمی تواند افشا شود.

در حالی که در زمانهای گذشته به مقاصد آسیایی قادر به بازار خود در ویژگی هایی از فرهنگ های عجیب و غریب و ارزشی برای پول می باشند، در دهه یا حتی 5 سال گذشته تهدید عده ای هر دو از سایر مقصدهای رقابتی آسیا و اقیانوسیه و با قیمت روبه رشد مسافرت های هوایی از مقاصد سابق آسیایی دیده شده است. در حال حاضر این صنعت بعنوان یک اساس است که با یک لیست متفاوت از وندهای معنی دار مشخص، بسیاری از تمهدیدات و فرصت ها را نشان میدهد. این خدمات عبارتند از :

    افزایش برداشت از تهدیدهای تروریستی ، تجسم گرافیکی بیشتر در   بالی اما در حال حاضر هر دو قبل از بمب گذاری در Kuta و تبحر در صورت تشدید بیشتر برای تمام کشورها به ویژه در جنوب شرق آسیا را باید انجام داد.

در حال حاضر با این حال به نظر می رسد ورود چهره های گردشگری کمتر تحت تأثیر تخمین خوش بینانه تر قرار می گیرند. البته صنعت گردشگری بالی ضربه بدی بلافاصله پس از انفجار بود، اما حتی در بالی، بهبود (بازگشت به سابق) بسیار سریعتر از چیزی که پیش بینی شده بود، است. بیشتر بطور قابل توجهی گردشگری داخلی ایالات متحده است که بسیاری در سراسر جهان تحت تأثیر آن واقع شده اند و در حالی که ورودی توریسم ایالات متحده اغلب عقب تر از ورودی های توریسم های آسیایی مورد تأیید واقع می شوند.

برند سازی مقاصد توریستی آسیا


    در حال حاضر چین بزرگترین خروجی در بازار توریسم در ناحیه است و افزایش گردشگران سرزمین اصلی چین به مقاصد بین المللی روندی است که در آینده قابل پیش بینی به افزایش دست خواهد یافت. کشورهای آسیایی، به ویژه کسانی که با جمعیت زیادی از قومی چینی مانند سنگاپور و مالزی خود را در بازار سرزمین اصلی چین ارتقاء و بالا برده اند.
    برنامه های جدید از تازه واردان بازار مانند هند، کره جنوبی، نیوزلند، مصر و فیلیپین در چند سال گذشته راه اندازی شده است. رقابت با مهره های اصلی استرالیا، هاوایی، سنگاپور با تایلند و مالزی می باشد.
    روندهای بین المللی در اقتصاد توریسم، لوکس؛، منحصر به فرد خارج از مسیر ضرب و شتم توریسم و افزایش گردشگری باستانی از مکانهایی مانند اروپا، ژاپن و کره جنوبی است.
    تایلند، در پی داشتن نام تجاری ” تایلند شگفت انگیز” مانند یک شمشیر دو لبه است که قادر به رخ کشیدن بالاترین جذب توریسم اما با کمترین هزینه برای هر مسافر از سفر به هر مقصد اصلی کشورهای آسیایی است.
    اغلب از این باید انتظار داشت البته با توجه به هزینه های نسبتاً کم زندگی و نرخ دستمزد و حتی بیشتر هزینه های مشخصی همراه سرآمد غیر ملموس پول نقد از اقتصاد سیاه و رسمی است.
    روند ” اشتراک گذاری” گردسگر با کشورها همکاری در ارائه بسته های پوشا بین چند کشور، افزایش ارزش و سودمندی هر دو به مشتریان و هر اقتصاد است.
    با پیچیدگی افزایش سالانه بازار گردشگری بین المللی پیچیده به درون جایگاه سازی و تصویر برند در حال تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر به برند تجاری موفق توریستی در آسیا حضوری است.

 

هر مقصد توریستی در جهان یک تصویر برند دارد. اگر نام تجاری با دقت توسعه یافته باشد، بعنوان تمایزی از دیگر مقا صد عمل می کند. با این حال اغلب مقاصد استراتژی برند ندارند و از کمپین های ناسازگار حمایت می شوند. یک تصویر ا شتباه به مشتریان آینده نگر، تصویر باید توسط یک طرح واضح از هویت برند کنترل شود.

هنگامی که مصرف کنندگان برای یک تعطیلات به کنفرانس کاری برای مقصدی تصمیم گیری می کنند، چند مارک توجه آنها را جلب می کند. یک برند قوی با دیگر برندها متمایز است و دارای ویژگی های قوی در مقایسه با دیگر برندها است و ارزشی متفاوت برای مصرف کننده دارد. در گردشگری در حالی که عواملی همچون هزینه سفر، راحتی و کیفیت امکانات مهم هستند. قوی ترین محرک تصویر است. تصویر یک قسمت را در لیست خرید مصرف کننده قرار می دهد و یک نظر احساس ایجاد می کند که باعث افزایش شانس رسیدن به مقصد بودن را در برابر انتخاب دیگران ایجاد می کند.

کار ما براساس نام تجاری توریستی ما را قادر به شناسایی برندها از نقطه نظرهای مختلف توریستی در زمانهای مختلف می کند. بطور مثال، در یک بررسی که در سال 1998 توسط گردشگری مالزی انجام شده بود،؛ دیده شد سنگاپور یک انتخاب گسترده از طرف مسافران و آژانس های آمریکا – ژاپن – هند – آلمان – استرالیا- انگلیس و سودنان پاک و مدرن خوانده شده بود. تصویر دو جاذبه غالب چنین فرهنگی بود. مالزی بعنوان چند فرهنگی با بسیاری از سواحل دیده می شد. تایلند دارای یک تصویر با نام تجاری از قبیل مردم عجیب و غریب و سرگرم کننده و دوستانه بود.

تبلیغات رسمی و ارتقاء از یک کشور بعنوان یک مقصد گردشگری در کشورهای دیگر نیز می توند اثر داشته باشد. اگرچه تصویر غیرمتمرکز یا شفاف نباشد، مقصد دچار مشکلاتی در مقایسه با تصاویر ایجاد شده توسط کشورهای رقیب می شود. تبلیغات ما روابط عمومی و ارتقاء باید اطلاعات رسمی را از طریق دهان به دهان و شخصی و توصیه نامه ها بدست بیاید.

توسعه یک تصویر قوی برای هر برند نیازمند برنامه ریزی با دقت استراتژی برند می باشد که براساس زیر است:

1-   شخصیت و هویت نام تجاری منحصر به فرد و بخوبی تعریف شده باشد.

2-   انتخاب استراتژی های موفقیت یابی صحیح

3-   مضمون توسعه محصول

4-   تبلیغات همگام و مناسب و قابل رقابت

5-   سرپرستی دقیق برند

تمام موارد فوق باید براساس درک کاملی از نیازهای مصرف کننده ساخته شود، بالاتر از همه موفقیت نام تجاری توسعه تصویر در مورد چگونگی برداشت مصرف کننده را میتوان تشویق کرد که یک مقصد با دیگر رقبای خود متفاوت است. این درک و حفظ مصرف کننده از جمله باعث گسترش طول مدت اقامت را تشویق و افزایش می دهد.